Rüyada Kuzeni Ölmüş Görmek

Rüyada kuzeninin öldüğünü görmek, dertleşmek isteyeceğiniz bir insan ihtiyaç duymaya yorumlanır. Kuzeniniz ile de bir şeyler paylaşarak ona dertlerinizi açabilirsiniz. Eğer bu kuzeniniz ile aranız iyiyse, ondan çok iyilik görebilirsiniz. Zor günleri atlatmanızda size çok büyük iyilikleri dokunabilir ve onun sayesinde huzurunuz artar. Dertlerinize tez zamanda derman bulursunuz. Eğer küs iseniz barışmaya ve daha sık görüşmeye başlamaya yorumlanır. Rüyada yaşayan kuzeninin ölmesi, bu kişinin uzun ve sağlıklı ömür sürmesine yorumlanır. Eğer hasta ise şifasını bulur. Ondan gelen hayırlı haberler sizleri de mutlu edebilir. Başında bir dert varsa bu dertten tez vakitte kurtulur.

Rüyada ölmüş kuzeni görmek, hem maddi hem de manevi olarak çekilen cefanın tez zamanda bitmesine, ev içerisinde hayırlı olaylara yorumlanır. Eğer hane içerisinde küs olduğunuz kişiler varsa aranızdaki sorunlar çözülmeye başlayabilir.

Rüyada Ölen Kuzeni Hayatta Görmek

 Rüyada ölmüş kuzenini canlı diri görmek, hayır işlemeye ve iyi şeyler yapmaya yorumlanır. Hane içerisinde sıkıntısı olan birilerine yardım edebilir, zor günler yaşayan kişilere yardım eli uzatabilirsiniz. Özellikle de hanede sizden bir sıkıntısını gizleyen biri varsa bunu öğrenebilirsiniz. Sizden yardım istemeye çekinen biri olabilir.

Rüyada Kuzeni Ölmüş Görmek İslami Yorumu

Rüyada kuzeni ölmüş görmek ihya yorumu, kısa süreliğine çekilen sıkıntı ve sorunlar ile birlikte bazı insanların sizden gizledikleri gerçek yüzünü anlamaya yorumlanır. Hane içerisinde kimin dost ya da düşman olduğu gerçeği ortaya çıkar. Gerçekten size güven veren akrabalarınız olabilir.

Aşağıda yer alan “yorum yapın” bölümünden kendi rüyanızı anlatırsanız, editörlerimiz 2-3 gün içerisinde rüyalarınızın yorumlarını sizlerle paylaşmaktan memnuniyet duyacaklardır. “Ad” ve “Eposta” kısmı zorunludur. Ancak “Websitesi” kısmını boş bırakabilirsiniz. Yorumlarınız onaylanıp cevaplandıktan sonra sitemizde yayınlanır.

YORUMLAR
  1. Semih dedi ki:

    Halamın oğlunun olduğu haberini alıyorum babam buna çok üzülüyor , ölmüş babaannem de hayatta ve oda bu duruma çok üzülüyor ,babamı görüyorum oda çok üzülüyor,bide amcamlara o anda yatılı misafirler geliyor…

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya hane içinde hasta birinden iyi haberler almaya yorumlanır.

  2. Dila dedi ki:

    Benim halamın oğlu biz bebekken ölmüş. Aynı yaştaydık. Bir tane de kızı vardı ikiside bebekken ölmüş. 2 yaşındayken falan. Rüyamda erkek olanını gördüm bebek şeklinde. Onunla oynuyoruz eğleniyoruz bebek ama hala. Eniştem diyor keşke diğeri de yaşasaydı. Rüyamda onunla baya bir eğlenerek oynadık.

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya hane içinde dert kederli birinden iyi haberler almaya yorumlanır.

  3. Mizgin bulat dedi ki:

    Rüyamda ablamın vefat ettiğinin ardından ruhunun dirildiğini onu sadece benim gördüğümü oluşunun 3. Günü olduğunu ve bana bu gece sorgu gecesi olduğunu (ama biz insanlara yaptıklarını gorecegini) söyledi onum ardından aynı rüya içerisinde yakın oldugum bir kuzenimin öldürüldüğünü haberini alıyordum ama o da öleli bir kaç gün olduktan sonra rüya icerisinde tekraradna bu sefer annemin olduğunu görüyordum ve iki tane küçücük kardeşime nasıl bakacağını sorguluyorum canım yanıyordu (Erkek kardeşimim vefatından sonra da annemin vefatını rüyalarımda daha sık görmeye basladim)

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya aile içinde hasta kişilerin şifa bulmalarına, zorlukların aşılmasına yorumlanır.

  4. Gk dedi ki:

    Benim 4.sınıfa giden bir kuzenim var severim ama o kadar delisi değilim rüyamda alerjisi vardı hep birlikta tahtildeydik bütün teyzelerim ve çocukları kuzenimin kardeşide küçüken yaklaşuk 3yıl önce vefat etmişti o tahtilde çok eğleniyoduk sonra bişi yapıcaktık ama kuzenimin alerjisi vardı ölme ihtimalinin olduğunu bilr bile izin verdiler umursamadılar öldü sonra onu yatağa uzatılar ağlamadılar bile ardından belli süre sonra yine eğlenmeye devam ettiler ve bu beni aşşırı üzdü

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya evinize güzel haberler gelmesine, başarılı olmaya yorumlanır.

  5. nurbanu danışmaz dedi ki:

    Merhaba,rüyamda annemin yeni barıştığı kuzenimin öldugunu duyuyorum sonra kızları var beraber aglıyoruz sonra buzdolabindan kuzenim oldugunu iddia eden biri cıkıyor ama ben onun kuzenim olmadigini anliyorum ve sekil degistiriyor dua okuyorum o yok oluyor sonra dolaptan yine bir sey alcaz bu sefer gercekten kuzenimin aynisi camurlu sudan cıkmış gibi kalkıyor buzdolabinin buyuk bolumunden çıkıp ölmedigini soyluyor çay koymaya calısıyor sonra ona da soru sorucakken uyandım

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya aile hayatında sürpriz gelişmelerin olması, maddi olarak uzlaşmaya yorumlanır.

  6. İlknur ALTIN dedi ki:

    Ben rüyamda haberlerde kuzenimin resmini gördüm ve arabayla kaza yapıp öldüğünü öğrendim. Kendimi dövmeye bağırıp çağırmaya başladım ve anneme söyledim apar topar dayımın evine doğru yola çıktık annemle ama dayımın gerçekteki evine benzemiyordu gittiğimiz ev. Tabii biz bişi diyemedik onla yengeme. Sonra onları önden gönderdik benle annem arkadalarindan gittik. Bi yerde toplantı yapar gibi çocuğun tabutunu koymuşlardı yengem de dayım da bitmis haldeydiler. Hayirlara vesile olsun bunun yorumu nedir ? Ayrıca bu aralar düğünüm olacak. Bir de çok bekledigim bişi var. Acaba rüyanın bununla da alakası var mıdır ?

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya önemli fırsatların eliniz egeçmesine, sevdikleriniz ile bir araya gelmeye yorumlanır.

  7. A dedi ki:

    Rüyamda küçük kuzenimin bebek halini gördüm ve bebekken ölüyordu.Ailesi çok üzülüp bize geliyorlardı ve hepsi farklı bir kişiye sarılıp ağlıyordu sonra sırayla banada sarıldılar.

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya ailede evlilik veya bebek müjdesine yorumlanır.

  8. Cihan dedi ki:

    Rüyamda dayımın oğlunun öldüğü haberini alıyordum çok ağlıyor ve üzülüyordum tabutu taşınırken herkesin elinden alıp tek başıma taşıyorum onu defnet tikten sonra yatağımda ağlarken ruhu yanıma geliyor hiç bişey olmamış gibi bana sarılıp teselli ediyordu merak etme sürekli seni ziyarete gelecem diyordu onu görünce çok seviniyordum merak edip ona yerini soruyordum seni nereye alacaklar diye gülümseyip güzel yere alacaklar diyordu biraz vakit geçirdikten sonra beyaz Bi ışık beliriyordu onu alıp götürüyorlardı ama geri gelecem merak etme diye seslendikten sonra ışık kayboluyordu bu arada kuzenim sağ yaşıyor size zahmet rüyamı yorumlarsanız çok sevinirim teşekkürler

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya aile içinde kaygı sıkıntıların bitmesine, hanede hasta birinin şifa bulmasına yorumlanır.

  9. Sema dedi ki:

    Kuzenşm kaçıyordu evden sonra başka şehirde öldüğünü söylüyorlardı. Cenazesini almaya gittiklerinde yaşadığını öğrenip yanımıza getiriyorlardı

    1. admin dedi ki:

      Bu rüya ev hayatında dert kederin bitmesine yorumlanır.

  10. Hasan dedi ki:

    Kiz kuzenim hastalaniyo hastaneye gidiyo asprin iciyo orda sonra karacigeri oluyo vefat ediyo anlami nedir kafamda takildi

  11. Zeynep dedi ki:

    Rüyamda teyzemin kızının öldüğü haberini alıyorduk ama bir yandanda yurtdışına gitti sanıyorduk. Sonra ben onun çocuklarına bakıcılık yapıyordum. Bu arada kuzenimi yaşıyor.

  12. Elif dedi ki:

    Rüyamda çok değer verdiğim kuzenim ölmüş onun haberini alıyorum, çok üzülüyorum ama ağlayamıyorum. Ayrıca gerçek hayatta 5 yaşında annem öldüğündede ağlayamamıştım.

  13. Kerem dedi ki:

    Rüyamda halamın oğlunun tabutta olup taşındığını gördüm. Ardından sağ olan kuzenlerimi normal suretleriyle gördüm. Hepimiz cenazede toplanmış gibiydik. Aslında kuzenlerimle sohbet muhabbetim yok denecek kadar az birden rüyama girmeleri garip

  14. Simge dedi ki:

    Rüyamda kuzenim bir katil tarafından bıcaklanarak öldürülüp yakılıyordu ardından da bir dereye atılıyordu. Katil evimizde yaşıyan bir adamdı ama tanımıyoruz annem ve babam kuzeniminnöldürüldüğünü söylediğimde inanmıyorlar normal ölüm sanıyorlar ama ben ve eşim evliymişim öldürüldüğünü savunuyoruz kimse bana inanmayınca ağlıyorum.

  15. Melike keleş dedi ki:

    Kuzenim çok kötü bir şekilde ölüyor ağlayarak uyandım yazarken bile ağlıyorum resmen bı araba oluyor o arabada babası kaçırıyor ve babası ile arabada ve tanımadım biri daha var genç onla birlikte araba patlayarak ölüyor annesi de bu şekilde daha önceden ölerek babası kurtulmuştu annesinın şuan kaderini yasıcak diye korkuyorum çok kötü bir ruyaydı😢😢😢😢

  16. Yildiz dedi ki:

    ben rüyamda okuldan geliyordum ve sirtimda bir canta vardi sonra komsumuzun bahcesinde bir yaban domuzu vardi ve kafesini bozmustu beni gördüktüten sonra pesimden kostu bende ondan kactim sonra bir anda elimde bir sap belirdi bende yaban domuzunu kafesine soktum bir sekilde sapida kafesin önüne koydum cikamayacagi bir sekilde ama sonra yine pesimden geldi eve tag kacacaktim iki kuzenimi gördüm kapinin önünde birisi kiz digeri erkek sonra domuzdan kacarken cantam ve bütün esyalarim üstümden düstü bende arkama bakmadan eve kostum ve rüyam bitti.

  17. Şerife dedi ki:

    Merhaba hocam ben yatmadan önce istihare namazı kıldım ve rüyamda zihinsel engelli kuzenimin öldürüldüğünü gördüm ve çok ağladım sonra yolda gidiyoruz ben arkadasım ve eski erkek arkadaşım arabada bi bayanla yol üzerine ufak bi atışmamız oluyo birbirimize pis pis bakıyoruz anlam veremedim hocam yorumlarsanız sevinirim.

  18. Sıla dedi ki:

    Rüyamda amcamın oğluyla oyun oynuyoruz sonra başka bir çoçuk geliyor ve yakasından tutuyor kavga etmeye başlıyorlar ve ikiside balkondan aşağı düşüyor balkon çok yüksek değil ama amcamın oğlu ölüyor ben bağırıyorum ama kimse sesimi duymuyo sonrada kalktım işte.

  19. Erdem Gürsoy dedi ki:

    Merhaba; Rüyamda, üst katta rahmetli erkek kuzenim vardı yanına gittim sohbet ettik, sonra da uyandım. Sizce ne anlama gelir ?

  20. Leyla dedi ki:

    Rüyamda kuzenimin annesiyle kalabalık bir yerdeyiz,insanlar bir olay için toplanmış biz de anlatacağım olaydan bağımsız,hava karlı neyse başla bir sokağa giriyoruz sokak başında kendini aşmış bir kadın,kuzenimin annesi yüzüne bakmadan geçelim diyor,ben de kadını kendime doğru çevirince ,kuzenim olduğunu görüyorum,parmaklarıyla ağzını kaptmis ve aşmış kendini,intihar etmiş,gördüğüm kuzenim normalde evli, ama rüyamda bekar bir kızmış gibi hatta kendisini sevdiğine vermedikleri için intihar etmiş..yüzünü görünce ağlıyoruz bağırıyorum falan

  21. İpek dedi ki:

    Rüyamda çok sevdiğim bir kardeş kadar yakın olduğum kuzenimle dağlara ormanlara çıkıp yürüyüş yapıyorduk..Sonra bir anda onların evine gittik mutfağa girdik sonra yerde bir böcek vardı böcek onu ısırdı sonra kerem öldü..Rüyamda hıçkîra hıçkıra cenazesinde ağlıyorum sonra rüyamda 2 gün geçiyor Amcamın büyük oğlu beraber büyüdüğüm abim de vefat ediyor ama sebebi belli değil bir de cenazesinde bir tek ben ağlıyorum..Sonra bir anda evdeyiz bir aile yakınımız bizi ziyarete geliyor onun da bir küçük kızı var aynı zamanda da hamile bize geliyor ve diyor ki (Serhatı-kocası) onu kaybettik bu sabah diyor ve çocukları babasız kalıyor…Allahım sen koru yarabbim..

  22. Tuğçe dedi ki:

    rüyamda bebek kız kuzenimin öldüğünü gördüm birbirimize sarılıp ağlamıştım bu ne anlama gelir

  23. Zeynep dedi ki:

    Ben 13 yaşindayim, bitene kız kuzenim war 10 yaşında onun öldüğünü rüyamda gördüm yani böyle içim gitti hep ağladım rüyamda sonra annesinin yanına gidiyorum hiç umurunda değil ,sonra diğer gün oldu ruyamda ewimize geldi yani ama hep ölüyordu kalkıyordu ben hep agliyodum yani nasil anlatacagimida bilmiyorum çok, üzgünüm yaa 😞😣

  24. Çağatay dedi ki:

    Rüyamda kuzenimin tecavüz edilip öldüğünü gördüm.Boş bi arazide cesedi duruyordu. Haber alınamıyordu ve kaygılanıyordu herkes ondan sonra aramaya çıkılmıştı ve cesedi bulunduğunda tecavüz edilip öldüğü söylenmişti.

  25. Nelis dedi ki:

    Teyzemın bugük oğlunu yakinda ölmuş gibi bildim rüyada ve onu ruhu bizi görmeye geldi bana ve kardeşime sarilarak durdu ve gülümserdi. Ben ona sarılıp çok ağladım. Hata ağlayan uyandım.. Bu ne demek olabilir

  26. Okan dedi ki:

    Merhabalar benim kiz kuzenim diger bir kuzenimle evli ve aramiz ikisiylede cok iyi rüyasinda ben araba sürerken benimle telefondalarmis ve kiz kuzenim bana bir sey göstermek icin kamerami acmami istemis bende actiktan sonra telefona yani kamerays bakarken cok kötü bir kaza gecirmisin ölüp ölmedigimi görmemis bu ne anlama gelir Kuzenim icin ve benin icin ?

DMCA.com Protection Status